En helt vanlig dag!

Det är influensatider så jag får vara lite flexibel. När man har med hästar att göra så är det en väldigt bra egenskap. Ibland får man vara väldigt snabb att ändra sin ursprungliga plan. Idag ska jag ägna mig åt lekar med de yngre hästarna. Ingen dag är den andra lik för hästarna här på gården. Det gäller att variera uppgifterna så mycket som möjligt så inte hästarna kan lista ut vad som är på gång. Jag får hästar som tycker det är kul att vara med mig och som intresserat följer med på det jag föreslår. Lika ofta som jag rider, så har jag hästarna löst och leker med dem och ger dem diverse uppgifter att lösa. Lek och ha roligt med era hästar! Det har jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0