7 mars

- 3 grader och det verkar spricka upp i horrisonten :)

Dä blir môe hästgöra idag:) Lektioner å sånt!
På mä broddade boots te hästera och själv skulle jag behöva broddar på kängera, för fy för den lede va glint dä ä.
Det skulle inte skada med lite grus här och där på vägen. På gården har vi använt både grus och aska.

Har ringt och reklamerat min hörapparat som jag inte är nöjd med :(
Besvärligt är det att inte höra bra, särskilt när man har elever och jag ibland svarar "goddag yxskaft" eller när jag rider och inte hör vilket håll bilarna kommer ifrån eller att det överhuvudtaget kommer en bil :( eller att tinnitusen hörs mer än något annat i mitt huvud, (med hörapparten på så försvinner tinnitusen nästan helt)
Men snart blir det ordning på det :)

Ha dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0