Jag kommer igen!

Då är jag hemkommen efter ännu en informationskväll :) Allt gick bra, tekniken fungerade till belåtenhet och de som var där blev inspirerade i alla fall.

Det kommer att bli en informationskväll igen lite längre fram i vår. Då har alla ni som missade ett fantastiskt fint bildspel och en massa information om Natural Horsemanship möjlighet att komma då i stället. Jag återkommer med datum lite längre fram, troligen efter påsk.

Nu blir det lite mer bilder från Uppsala!

Här ligger Eric den heliges reliker i ett skrin, till vilken nytta? Och hur kan jag veta att det säkert är han?
Mycket märkligt att vi ställer ut sånt här och människor kommer från världens alla hörn och fotograferar och står i. Fast tjusigt är det ju så klart :)

Å här i en behållare på pelaren ligger in liten bit av ett höftben från den Heliga Birgitta. Tänk på det ni!
Helt otroligt, och jag vet inte ens om det är så att det verkligen ligger nåt där i :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0