Fullmåne

Ja, vi tog en ridtur i fullmånens sken :)
Det blev rätt så kallt på slutet, men ack så vackert det är!

Hästarnas pälsar var alldeles rimfrostiga när vi kom tillbaka. Jag tror aldrig att Fruma och Trölla har haft så mycket hovskägg och päls på benen något år förut. Hovskägget når ända ner i marken och släpar faktiskt.
De ser väldigt häftiga ut med rimfrost på sig. På Grim ser det inte lika häftigt ut, i och med att han är så ljus :P fast han är väl söt ändå :)

I kväll vill det till att jag har mycket att göra :/ för om jag sitter still en stund så lär jag somna ögona böj.
Herregud vad trött jag är, huvudvärk och alldeles yr i mössan. Men nu är det bara en natt kvar, sen blir det till att sova i sin egen säng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0