7 Januari

-1 grad och inte mer snö, än så länge :/
Igår gick en stor del av dagen till att ploga undan all snö. Kent satt i traktorn i 3½ timme. Nu väntas nästa snö komma i morgon och det lär bli i stor mängd :/ så då är det bara att ägna helgen åt snö igen.

Vi hann ändå ta en härlig ridtur i den djupa snön :)

Min Powerpoint presentation blev klar och vi provkörde den för sonen och hans flickvän. Den blev godkänd:)

Kom och lyssna på mig på Norra Mons cafeteria måndagarna 10 och 17 januari kl. 18.30- 19.30.
Jag berättar om hur jag jobbar med Natural Horsemanship och varför man har användning av NH inom alla discipliner. Det kommer även att visas bilder på träningshästar och på min verksamhet över lag.

Hoppas att så många som möjligt tar sig dit, om inte annat så för att se på fina bilder:)

Idag ska vi hämta hö och det blir ridlektioner.

Ha en fin dag alla människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0