Trölla på hal is!


Tur att Trölla står stadigt, för jag hade lite problem att sitta upp idag, utan att kana under hästen :/

Jag har ganska många helt underbara elever, som är lätt förståndshandikappade och de får Tölla äran att bära. Det kan vara ganska frustrerande för en häst om det sitter en människa på ryggen som inte kan eller förstår hur man ska använda sin kropp på hästen. Trölla sköter sitt uppdrag med bravur :) och så fort jag kan, brukar jag ta henne ut på lite fartigare rundor och i annan miljö.
Idag har jag filmat en del på rundan vi gjorde.
Det finns en del av mina filmer utlagda på facebook för er som vill se :)


Kommentarer
Postat av: Anne

Ja, det vil jeg gjerne se, men hva skal jeg søke på eller kanskje du kan legge ut en link?

2011-02-03 @ 22:29:21
URL: http://www.venli.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0