fodret har anlänt

Japp, så var det här då! Fodret kom ju så klart väldigt opassande, just som vi höll på att fylla det STORA hönätet :/

Det blev lite strul när vi skulle ha in fodret för de j...a pallarna är ju stora som elefanter. Men det löste sig med en hårsmån :) Så nu står det bara och väntar på att få komma på rätt plats också :/

Kent åkte till Norge för att besöka ett träningscenter. Han har blivit erbjuden att jobba där som massör.

Under tiden red jag 2 hästar. Mitra red jag och tränade från marken, på ridbanan. Trölla red jag barbacka på ut i skogen i djup snö.

På eftermiddagen blev hästarna och alla våra foderautomater fotograferade och vi blev intervjuade.
Det tog ett par timmar och efter det så red Kent och jag en sväng.

Full rulle hela dagen, och nu tar jag kvällen!

Kommentarer
Postat av: Anne

Hadde vært artig å sett et bilde av foderautomatene deres :)

2011-02-22 @ 22:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0