Å så lite mer bilder ;)

En helt underbar dag :)

Bild från vår trädgård

och ännu en från trädgården.

Garpur och jag har varit ute och snöröjt :) Träden låg över vägarna så vi har lekt leken hur man får av snö från träden utan att få allt över sig, fast vi lyckades dåligt, vi hade rätt mycket snö över oss. Han är så duktig när jag ber honom gå, fast det är stora träd i vägen. Garpur är som en bulldozer, samtidigt som det är lite konstigt att vi verkligen ska gå genom träden :) Vi har travat och galopperat i snön, så det stod härliga till!

Äntligen fick jag rida på Mitra igen :) Underlaget har ju inte varit det bästa på ett tag, men idag var det perfekt :)
Allt gick bra och hon kändes positiv och nöjd med att ha mig på sin rygg. Vi tränade lite stopp och framdels vändning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0