3 februari

Det regnar och har troligen gjort det hela natten :/

Jag har varit ute och fyllt på hö till hästarna och släppt Micha i hagen. Han gjorde som han brukar, inklusive åt bajs :/ sen drog han till skogs :(
Det var så halt att jag fick strö ut aska i hagen på sina ställen. Hoppas bara att det inte regnar bort.

Hunden kom tillbaka efter ca 20 minuter :) Då kunde vi gå in och äta frukost, i alla fall jag :) för han hade ju redan ätit :P

Det verkar skina upp, så det blir nog en bra dag med hästarna idg också :)

Igår fick vi träna på traktor med timmersläp med full utrusning, timmerspel osv. Det gick bra fast Garpur tror att han ska dö, men han gör som man ber honom. Den lilla ryttaren på 10 år var jätteduktig :)
Hon satt och sjöng på hemvägen med så vacker sångröst att jag blev alldeles rörd.
Jag filmade henne på skoj, för jag försöker hitta alla funktioner på min kamera.

Tyvärr går det inte att få in filmer på bloggen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0