20 april

Den här bloggen har börjat uppföra sig lite konstigt tycker jag :( Det går inte att göra ett nytt stycke med en radmatning mellan. Allt kommer i ett sträck och det kan bli väldigt fel när jag vill byta ämne :/ Bilderna blir inte som förut. Jag skulle vilja ha text under och det går inte heller :/ Ska jag byta blogg???? Men hur blir det då???? Nu har jag ju arbetat in den här!!!!! Jag försöker ett tag till :) Skam den som ger sig! Vad roligt det är att få positiv respons på sitt arbete :) Det kan jag leva på länge. Tack för igår :) I natt har det tydligen regnat men nu strålar solen igen. Dagen ska ägnas åt lektioner och egen tid med hästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0