8 September, uppsuttet :)


Uppvärmningen idag bestod i att följa mig i labyrinten :)

Festi har aldrig sett det här förut och det var första gången jag bad att hon skulle gå i ett däck. Inga problem här inte :)
Idag satt jag upp på Festi och det var också i sin ordning. Hon tittade på mina ben och konstaterade att så är det bara med den här människan, hon kan vara överallt och det går bra :) Jag satt upp på båda sidor och allt var lika OK.
När vi gick till stallet efteråt rundar vi ett hörn där jag har lite gamla grejer ståendes efter husväggen bla. en rostig vattenkanna med stenar i. Den rev Festi ner när vi gick förbi och hon blinkade inte ens när den for i väg rätt ut i vägen.
Min mamma som stod längre upp i trädgården blev desto mer fundersam och undrade vad som stod på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0