7 September

Vi målar på och nu är det bara altanen kvar och den blir klar idag :)

Festi är klar för uppsittning :) Idag har jag hängt och skuttat upp och ner på henne många gånger från båda sidor och hon hade ingenting mot det.

Jag har även hängt och slingrat mig runt stolpar och räcken på altanen för att måla färdigt men till mitt stora förtret är den inte färdig, ännu :(
Vi behöver köpa mer färg för det suger otroligt mycket och är jättepilligt att måla så det känns bara seeegt.
Jag vill bli färdig nån gång!

Mamma och pappa är här så mamma har hjälpt till att måla och pappa plockar lingon och svamp så det står härliga till. Till middag idag blev det både svampsås och smörstekta kantareller till älgsteken.
Gôtt- gôtt i gôtt- gôtt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0