30 September

Ännu en kall morgon med strålande sol :)
Gårdagen blev lika lång som tisdagen. Dä ä môe nu!

Egentligen har jag utlämning av foder på söndag men det har varit några här och hämtat sitt i förväg. Jag är lite flexibel när det gäller hämtandet. Kanske är jag för snäll:/ tycker i alla fall Kent ;) Det kan fort bli så att man aldrig är ledig. Man vill ju att kunderna ska vara nöjda :)

Jag hade några roliga ridlektioner igår och så var Festis matte här. Vi red ut i skogen och Festi provade att tölta och trava. Det gick så bra och hon tycker det är så kul att vara ute på promenad att hon inte vill gå hem igen ;)
Idag blir det en tur ut i skogen, med Festi som handhäst, på nya marker. I nästa vecka ska hon få vila och sedan åker hon hem :´(
Men då kommer det en ny liten tjej i stället :)

I eftermiddag åker jag till Norge på jobb och det ska bli kul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0