Idag,är en annan dag :)

Thyra var helt annorlunda idag :)

Hon följer mig och vill vara med mig och jag har hittat ställen på henne som hon tycker om att bli kliad på och då vill hon klia mig tillbaka :) Det känns att vi är på rätt väg nu!

Hon tolererar även att jag flaxar med armarna över hennes huvud nu, vilket hon inte gjort förut till fullo då hon ofta hellre flydde hals över huvud:/

Idag kom hon snabbt på att det var bekvämt att stanna hos mig i alla lägen även om det ryckte i henne och hon ville gå, så kunde jag snabbt få henne att stanna och acceptera det jag höll på med :)
Jag leker med henne hela tiden lös, så att hon kan gå om vill. Men hela tiden idag var hennes beslut att stanna hos mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0