28 Oktober

Gårdagen tillbringades till största delen utomhus i regn och rusk och med full mundering.
Hästarna fick fina hovar (det har de ändå) och eleverna dök upp helt enligt planen.
Ibland tror jag att de kanske avbokar för att vädret är kasst, men icke, de kommer i ur och skur :)

Vädret ser ut att hålla sig någorlunda bra idag, kanske regn framåt eftermiddagen.

Idag ska jag flytta runt på några ton foder och sortera upp det så allt är i ordning på söndag när jag har utlämning.
Det ska fortsättas med Thyra och jag har lektioner på eftermiddagen.

Sen har jag ett hus som är i stort behov av rengöring:/ Får väl se om jag tar tag i det.
Jag är lite sliten nu efter 5 nätters jobb, då sömnen inte blivit den bästa :( Bara en natt kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0