16 Oktober

-7 grader i natt!
Gubben hade eldat när jag kom hem idag, så dä ä gôtt å vart i stôga:)

Ska nog börja ge hästarna hö nu och stänga sommarhagarna. Får sätta lite fart innan det fryser i backen så jag inte får upp stolparna.

Sonen ska ut på arboristjobb i dag med och som morsa är jag ju lite orolig när jag vet att han egentligen inte har tillräcklig kunskap om det som han ska utföra. Hoppas bara att hans chef sköter om och guidar honom så att det går bra.

Idag är Micha ledig!

Husse jagar och Micha får inte vara med :( trist...
Det ligger älgöron och lite annat smått och gott i frysen till Micha, som han får gôtta sig med under året.

Nu har beställningsfristen gått ut för fodret den här månaden och det kommer en massa foder denna gången. Ryktet sprider sig :) Det blir fler och fler som upptäcker fördelarna med Dodson & Horrells foder.
Det är kul!
Jag har inte annonserat, utan det är mun till mun metoden som hjälper mig.
Veterinärer rekomenderar sina kunder att köpa sitt foder av mig och det bevisar ju även det, att det är ett bra foder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0