11 Oktober, älgjaktsmorgon!


Höstmorgon! Vy över Ôrre marker!

En måltid i skogen, å kôrv ä gôtt!

Vattenbubblor!

Älgjaktens första dag!
En kall morgon med -5 grader när jag tittade ut. Det blir en dag med strålande sol. Blir bra för gôbbera i skogen :)

Själv ska jag ägna dagen åt hästarna. Jag har full koll på var jägarna håller hus, då Kent är med och rapporterar för mig var de är. Då kan jag rida åt andra hållet när jag har lektioner eller när jag rider själv.
Idag tänker jag starta med Thyra och ta henne till ridbanan för att leka lite mer vänskapslekar där. Sedan tänkte jag rida ett par hästar innan jag har lektioner på eftermiddagen.
Det blir nog mer rapport från mig på bloggen senare i kväll!

Tjena mittbena!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skogen är härlig. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-13 @ 18:18:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0