13 juni, Feng Shui

Eftersom jag inte får rida ännu så ägnar jag mig åt Feng Shui :)
Helt ofattbart vad mycket som samlas både här och där. Har slängt gamla parfymer sen anno datsomal. Hujeda mig vad det måste lukta om dem :/ Rätt i soptunnan med dem!
Hittade gammalt smink som jag heller inte använt på åratal. Kan nån förstå hur det bara får ligga år ut och år in och som enda uppgift är att samla damm, otroligt dumt! Hur många gånger har jag inte flyttat runt på allt detta :/
Helt sjukt mycket hårklämmor, snoddar och diverse annan hårpynt åkte också tunnan. En hel del gamla papper har eldats upp och lite tavlor har hamnat på nya ställen i huset. Vi har tagit ner gamla lampor och fått upp en ny lampa.
Det känns ganska fräscht nu måste jag säga.
Vi håller på idag också så blir det så fint så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0