Ingen åska i sikte :) ännu :/

Ja det såg mörkt ut ett tag men det drog förbi!
Kunde både träna häst och ta en ridtur :)
Demba skötte sig helt OK idag med. Vi har tränat på att flytta de olika kroppsdelarna, samt att backa för lite olika tryck. I morgon tror jag eventuellt att jag tar henne på en liten promenad som handhäst och testar lite trafiksäkerhet med henne. 
Ridturen var ett äventyr vill jag lova.
En elev och jag var ute på en skogstur på skogsstigar som hon "kände till" he,he det blev allt nåt helt annat. Vi red till skogs i en eländig terräng där det stupade och var stenigt och där det låg träd välta som vi fick kliva över och under om vartannat. På ett ställe var det som en klipphylla, smalt trångt och besvärligt, det stupade nedåt och det var en bergvägg uppåt.
Trölla och Fruma var helt underbara i allt vad de fick utstå medans vi letade oss fram i skogen. Till slut kom vi fram på en grusväg som vi kände till och vi kunde ta kända vägar hemåt igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0