27 juli, 6 hästar senare


Idag kom vi lite längre i vår träning!
Vi har tränat på olika fobisaker och idag gick det betydligt bättre. Jag har ridit lite grann på Demba också och det blir mer av den övningen i morgon och repetera dagens övningar.

Jag har gått en fin tur i skogen med Fruma och vi stannade på flera ställen och bara njöt av naturen. Här är det rinnande vatten.

Här går Fruma och äter hallonblad när jag letar smultron som jag äter. Hon fick gå lös under tiden som jag är upptagen med att äta och leta :)
Sedan har jag ridit Trölla barbacka utan huvudlag i skogen och ridit Grim på ridbanan i väldigt elegant trav. Den hästen travar som en gud och det går nästan inte att sitta på honom för han har så otroligt höga benlyft, men det är mäktigt att sitta på honom när han lyfter så. På slutet tränade vi att buga och det gick strålande :) 
Mitra har jag marktränat med lite olika fobiövningar. Garpur har fått en träningsrunda på ridbanan.
Så har den här dagen gått till ända och jag känner mig hur nöjd som helst. Nu återstår bara att laga täcket till Trölla.
See you tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0