Det rullar på...

Har rullat runt med Kent :)
Vi har handlat och gjort lite ärenden.
Stora skor går på, fast jag får gå långsamt. Tån har ändrat färg, numera är den snyggt lila- röd- blå :) Kul med lite färg i alla fall...när allt annat är grått och trist.

Jag har fått lite mer elbehandling och kroppsvård av min käre man. Han tar god hand om sin fru minsann.
Just nu har han lämnat mig för en ridtur :( Jag vill åxå!

Aphu, aphu, lite tråkigt har jag allt ändå, vad ska ja nu hitta på?

För övrigt blir jag allt bättre och det är väl det som gör att det blir mer och mer trist det här.

Kent har i alla fall en plan, när han kommer tillbaka :P Det blir hustvätt och i morgon börjar han måla :)
Det blir ett fasligt projekt, vill jag lova!

Jag ska agera ivrig påhejare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0