30 augusti, en färgglad person

Snacka om färgglad :) En tå som har regnbågens färgen (betydligt bättre nu) och en kropp som är alldeles rödflammig.

Idag blir det ny penicilinsort att käka i 4 dagar och sedan är jag "frisk" :) Blir bra det, för då kan jag hjälpa gubben att måla huset och äntligen göra lite nytta.

För att inte tala om hästarna, hur kul det ska bli att äntligen få rida och träffa alla elever och börja med Festi igen.
Nu går jag ut i hagen och ber dem klia mig lite varstans. Det finns inget härligare än hästens mule och andedräkt när den mojsar omkring på mig. Alla hästar är lika medgörliga och kommer när jag ber dem klia mig i nacken, på ryggen eller var som helst. Underbart! Det är inte så dumt att bara njuta av hästarna utan att begära en massa arbete av dem.
Att bara vara en hästmänniska tillsammans med dem är guld värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0