29 augusti, det ena å det andra...

Kul att höra att underbara Demba sköter sig (trodde inget annat heller).

Det känns som om det blir en rejält lång följetong det här. Sjukdom och krämpor så långt ögat når :(
Igår kväll blev jag alldeles röd prickig / flammig över hela kroppen utom i ansiktet och det är kvar idag också. Hujeda mig! Det känns väldigt oskönt och irriterande, det röda är liksom upphöjt och det kliar lite. Jag använde en ny duschtvål igår och misstänker att det är boven i dramat:/
Jag har aldrig reagerat på nåt förut, men kanske jag är så nedsatt nu att allt ska hoppa på mig.

Just nu skiner i alla fall solen och jag ska försöka vara ute så mycket som möjligt idag och samla krafter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0