25 augusti, En rutten natt :(

Blä för att försöka att sitta upp och sova!
Jag har hostat så in i norden i natt. Druckit vatten, snytit mig, gått på toa, lyssnat på radio och vänt och vridit mig i sängen.
På sluttampen somnade jag till en timme. Vaknade abrupt av Kents dator på toa som vrålande ut någon slags musik som jag inte kände igen som mobilsignal, vilket jag trodde att det var.
Jag rusade upp för jag trodde Kent hade försovit sig. Han skulle vara på blodgivningen kl. 8.30 och jag trodde det var hans telefon som skrek i högan sky. Det var det inte utan gubben satt och lekte med sin dator smatidigt som han var på dass :)

Nu har jag lyckats få ner lite frukost, kaffe och alla medeciner är på plats. Nu blir det kontorsarbete i väldigt liten skala idag.

Jag håller en otroligt låg profil efter nattens övningar :/

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0