18 augusti, vilken dag :/

Idag har jag gjort precis det jag brukar säga till mina elever att inte göra :/ Låt bli hästarna när ni inte är i form!

Jag har en förkylning i kroppen och går liksom på halvfart, men jag har ändå haft ridlektioner under dagen och lekt med Festi i rundkorallen nu i kväll.
Mina lektioner gick ju bra, som vanligt ;) men Festi som är brunstig och jag som helst ville ligga i sängen, var ingen bra kombination.
Till en början gick allt enligt planen men sedan blev Festi som förbytt och plötsligt ville hon inte komma in till mig i höger varv. Det tog en stund  att övertyga henne om att det var OK. Det som ändå var bra i sammanhanget är att nu har hon ialla fall haft sadeln på sig länge och den har hängt och slängt i svängarna :) inget ont som inte har något gott med sig. Resten av kvällen blir det vila och i morgon tar jag nya tag igen :)

Hejdå stortå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0